Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nesrovnalostí.
  2. Zboží zašlete s vyplněným reklamačním protokolem, který naleznete 
    Na tomto odkazu či v záložce Kontakty Reklamační formulář pro reklamaci zboží nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte v originálním obalu a dbejte na to, aby tento originální obal nebyl poškozený. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte. Pro zabezpečení zboží běhěm přepravy zvolte vhodný typ obalu, nejlépe však pevný obal - krabici. 
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku a nezasílejte na fakturační adresu, takto poslané zásilky nepřebíráme.
  6. Pro kladné vyřízení je nezbytně nutné, aby vrácené zboží bylo v pořádku a nepoškozené a to včetně originálního obalu ( krabičky ) výrobku.

Adresa pro reklamace
Pro doručení balíčku zvolte doručovatele dle Vašich možností a uvážení. Vrácené zboží můžete přinést i osobně na adresu prodejny Headfashion s.r.o. , ul. Nerudova 198/36, Hradec Králové 500 02, tel. +420 777 804 027, e-mail: info@headfashion.cz

Pro správné doručení balíčku uvádějte takto: Pavel Bydžovský - Headfashion s.r.o., ul. Nerudova 198/36, Hradec Králové 500 02.

 


Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem přijetí zásilky nebo zboží na sklad. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem přijetí zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak na vaši žádost buď poštovní poukázkou, nebo převodem na účet.

Záruka vrácení peněz

V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu do 14 dnů vrátit. My Vám dle vašeho přání zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. Na zboží poskytujeme 2letou záruční dobu (pokud není u zboží uvedeno jinak), která začíná běžet dnem přijetím zásilky.

POZOR!

Pro kladné vyřízení reklamace je nutné, aby vrácené zboží bylo v původním stavu, nepoškozené a s originál cedulkami ( vysačkami ), a to včetně originálního obalu ( krabičky ), který je součástí kupovaného zboží. V případě poškození obalu ( krabičky ) vracíme pouze 80% z ceny zboží.